Metsäasiakasvastaavamme ovat päivittäin yhteydessä useiden metsänomistajien kanssa: keskustelevat puukaupoista, solmivat metsänhoitotyösopimuksia, käyvät läpi sovittujen töiden toteutumisesta ja metsäsuunnitelmia. Näissä kohtaamisissa punnitaan niin metsä- kuin asiakaspalveluosaamisemme: vastaako toimintamme asiakkaan odotuksia.
Jotta pystymme mittaamaan toimintamme onnistumista lähetämme sopimusten allekirjoituksen ja töiden toteutuksen jälkeen sopimuskumppaneillemme asiakaspalautekyselyn. Kysely lähetetään joko sähköpostilla, mikäli asiakkaan sähköpostiosoite on järjestelmässämme, tai tekstiviestinä. Asiakaspalautteen vastaukset paljastavat tuoreeltaan niin onnistumiset kuin kipupisteet ja toimivat pohjana toimintamme kehittämiselle kuten myös säännöllisesti lähetettävä laajempi sähköpostikysely.
Kun saat seuraavan tekstari- että sähköpostikyselymme, vastaa siihen ja kerro näkemyksesi. Käsittelemme kaikki palautteet luottamuksellisesti.
Tarkista myös seuraavan kerran metsäasiakasvastaavasi kanssa keskustellessa, että yhteystietosi ovat ajan tasalla rekisterissämme. Yhdessä pystymme kehittämään toimintaamme ja palvelemaan sinua toivomallasi tavalla.