Keräsimme yhteen verkkopalvelumme käyttäjien usein kysytyt kysymykset. Haluamme auttaa vastauksilla myös sinua verkkopalveluumme liittyvissä ongelmatilanteissa.
Usein kysyttyä verkkopalvelusta
Sähköpostiosoitteen vaihtaminen tapahtuu luomalla käyttäjätunnus uudelleen. UPM Metsän asiakaspalvelu vaihtaa sähköpostiosoitteen uuteen käyttäjätunnuksen mukaiseen sähköpostiosoitteeseen.
Jos olet unohtanut salasanasi, tai haluat vaihtaa sen, valitse Kirjaudu -sivulla ”Oletko unohtanut salasanasi?”. Voit myös kirjautua mobiilivarmenteella tai pankkitunnistautumalla.
Syötä sähköpostiosoite ja tilaa koodi. Koodin varmennettuasi voit määrittää salasanasi uudelleen.
Tarkista että sähköpostiosoitteesi ja salasanasi on kirjoitettu oikein. Tarkista näkyykö kirjautumissivun yläreunassa ilmoitusta mahdollisesta häiriötilanteesta. Jos kirjautuminen ei heti onnistu, yritä hetken päästä uudelleen. Ota tarvittaessa yhteys UPM Metsän asiakaspalveluun.
Syöttämäsi sähköpostiosoite on ollut viisi peräkkäistä kertaa virheellinen ja sen vuoksi käyttäjätilisi on lukittu. Lukituksen poistamiseksi ota yhteys UPM Metsän asiakaspalveluun ja kerro käyttäjätunnuksena käyttämäsi sähköpostiosoitteesi.
Varmista, että syöttämäsi koodi on viimeisin mikä puhelimeesi on tullut. Koodi on kertakäyttöinen ja se on tilattava jokaisella kirjautumiskerralla uudelleen. Aiemmin tilattua koodia ei voi käyttää.
Tilaa koodi uudelleen. Joskus ongelmat koodin saapumisessa voivat johtua heikosta verkkoyhteydestä. Tarkista myös, että puhelinnumerosi täsmää neljän viimeisen numeron kanssa, jotka näkyvät tilaa koodi -näkymässä. Mikäli koodi ei tule, ota yhteys UPM Metsän asiakaspalveluun.
Tarkista, että sähköpostiosoite on oikein kirjoitettu. Joskus koodin tulemisessa voi olla harmillista viivettä johtuen esim. heikosta nettiyhteydestä. Asiakaspalvelu auttaa tarvittaessa ongelmatilanteissa.
Tarkista näkyykö kirjautumissivun yläreunassa ilmoitusta mahdollisesta häiriötilanteesta. Mikäli ongelma toistuu ota yhteyttä UPM Metsän asiakaspalveluun. Kerro asiakaspalvelulle käyttämäsi verkkopankki ja internet -selain.
Käyttäjätunnuksen luonti on jostain syystä jäänyt kesken. Mikäli yrität luoda tunnusta uudelleen, tunnuksen luonti ei etene (ks. kuva).
Voit jatkaa tunnuksen luontia “Kirjaudu sisään” -valinnan kautta, jos olet jo ehtinyt vahvistaa sähköpostisosoitteesi. Kirjautumalla sisään, käyttäjätunnuksen luonti jatkuu siitä kohdasta, missä se on keskeytynyt. Ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä UPM Metsän asiakaspalveluun.