Viime keväänä julkaistun sähköisen puukaupan jälkeen upmmetsä.fi-verkkosivuston palvelut ovat nyt laajentuneet kattamaan puukaupan lisäksi metsänhoitopalvelut sekä metsävarallisuuden hoidon. Palvelu sisältää ajantasaiseen metsävaratietoon perustuvan sähköisen metsäsuunnitelman kuvio- ja puustotietoineen sekä ehdotukset tarvittaville hoitotöille ja hakkuille. Lisäksi palvelussa pystyy seuraamaan oman puukauppansa etenemistä vaihe vaiheelta ja kaikki metsänhoitoon liittyvät asiakirjat arkistoituvat automaattisesti. Näitä kaikkia palveluja pääsee jatkossa käyttämään myös UPM Metsä -mobiilisovelluksen kautta.
Metsänomistaja-asiakkaat mukana kehitystyössä
"Haluamme antaa metsänomistajille ensiluokkaisen asiakaskokemuksen. Olemme kehittäneet jo pitkään metsänomistajien sähköisiä palveluita yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Nyt lanseerattavissa toiminnoissa asiakkaat ovat vaikuttaneet sekä palvelun sisältöön että sen käytettävyyteen. Sähköinen palvelu ei korvaa henkilökohtaista palvelua, vaan täydentää sitä, ja metsänomistaja voi valita aina hänelle parhaiten sopivan asiointikanavan", kertoo asiakaskokemusjohtaja Risto Laaksonen UPM Metsältä.
UPM tarjoaa metsänomistajille nykyaikaisen ja helpon tavan hoitaa metsäasioita heille sopivana aikana haluamastaan paikasta. Kauppatavasta riippumatta metsänomistajalla on käytössään UPM:n metsänhoito-osaaminen sekä oman metsäasiakasvastaavan asiantunteva palvelu.
UPM uskoo lisäävänsä palveluillaan asiakkaidensa kiinnostusta metsäasioihin.
”Pitkät etäisyydet metsätilalle, työ ja yleisesti elämän painopisteen rakentuminen kaupunkeihin jättävät helposti arjessa metsät vähemmälle huomiolle. Me haluamme olla apuna niiden yhteensovittamisessa”, Laaksonen sanoo.
Lisätietoja antaa:
Asiakaskokemusjohtaja Risto Laaksonen, UPM Metsä, puh. 040 554 5701